"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Ортағаш ауылының орта негізгі мектебі" коммуналдық мемлекеттік  мекемесі
Коммунальное государственное учреждение  "Основная средняя  школа села Ортагаш отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Құжаттар

18.03.2019

1 күн

Сабақтың тақырыбы

Кәсіби даму курсына кіріспе. «Мәңгілік ел» патриоттық актісі. Сабақты зерттеу тәсілімен танысу

Уақыты

Сабақтың мақсаты

Тыңдаушылар топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады

 

Жаттығулар 

 

1-сабақ

Мектеп тренерінің кіріспе сөзі. Сәлеметсіздер ме! Құрметті әріптестер! Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Кәсіби даму курсына кіріспе. «Мәңгілік ел» патриоттық актісі. Сабақты зерттеу тәсілімен танысу

 

Ұйымдастыру кезеңі: Кәсіби даму курсы туралы кіріспе мәлімет беріп, курс барысында қарастырылатын мәселелерге шолу жасау. Сабақ уақыты, шағын үзілістер, өрт қауіпсіздігі туралы ақпарат, сабақ кезінде ұялы телефонды сөндіру және топтық ереже құру т.б.

       Курстың мақсаты және курстың құрылымымен таныстыру (Мұғалімге арналған нұсқаулық: оқу жоспары). Тыңдаушылардың өз пікірлерін айтып, сұрақ қоюына мүмкіндік беру. Тыңдаушылардан осы курстан не күтетіні туралы және өзін ойландыратын проблемалар туралы ойлануды сұрау.

     

І. Таныстыру. «Таныстыру жаттығуы». Екі топшаға бөлінеді, қатысушылар өзінің жартылай шеңберінен шығады, оған теріс қарап тұрады да, сұрақ қояды. Сұраушының есімен сұрайды, танысады.

ІІ. Топқа бөлу: Түстер арқылы

 

 «Мәңгілік Ел» патриоттық актісі бойынша

«Жигсо әдісі» орындайсыздар.

   

 Тыңдаушыларды 4 топқа бөліп, әр топқа жеті құндылықты бөліп береді. І-ІІ топқа екі құндылықтан  беріледі.    «Жигсо әдісі»  әдісі бойынша әр топтар өз жұмыстарын таныстырады.

Тақырып бойынша қандай да бір жаңа мәселе туындады ма?

Кері байланыс “не оңай, не қиын?” стикерді толтырады.

Картинки по запросу рефлексия қазақша

«Мәңгілік Ел» патриоттық актісі туралы слайд

ҚР Президентінің «Қазақстан жолы-2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» тақырыбындағы Жолдауында айтылған «Мәңгілік Ел» идеясының еліміздің болашағы үшін маңызына тоқталу, жалпыұлттық құндылықтардың басымдықтарын қарастыру (1-үлестірме материал. «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары, таныстырылым). «Мәңгілік ел» идеясын білім беру мен тәрбиелеуде іске асыру тетіктеріне тоқталып, елімізде жалпыұлттық идеяның құндылықтарын оқу-тәрбие жұмысының барлық түрлері арқылы кешенді түрде жүзеге асыру қолға алынғанына тоқталу.

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

30 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 мин

2-сабақ

Сергіту сәті. «Мақтау айту» жаттығуы

 

1.“Білім беру саласындағы зерттеу» үлестірме материалымен жұмыс.

 

2. Сабақты зерттеу үдерісі туралы таныстырылым.

3. Топпен жұмыс. (Постер). Тыңдаушылар шағын топта «Сабақты зерттеу үдерісі» үлестірме материалымен жұмыс істейді.

    І топ- Жоспарлау кезеңі

    ІІ-топ –Зерттеу сабағын құрастыру

    ІІІ-топ-Сабақтан кейінгі шаралар (талқылау)

    ІV-топ- Сабақтан кейінгі шаралар (жинақтау)

 

        

«Екі қабырға» әдісі.

 Қатысушылар топтың ортаға салған түйіндері бойынша, «Келісемін, өйткені келіспеймін, себебі....»-деп ой қорытындылайды.

 

4. «Сабақты зерттеу тәсілі оқытуды қалай жетілдіре алады?» үлестірме материалымен жұмыс. Топтық жұмыс. «Балық қаңқа әдісі»

әр топқа А4 қағазға балықтың қаңқасы беріледі. Топта талқылып , өз ойларын ортаға салады. Сағат тілімен А4 қағаздарын бір-бірімен алмастырып, кері байланыс жасайды.

Картинки по запросу балық қаңқасы

5. Сабақты қорытындылау. Тыңдаушылардың сұрақтарына жауап беру.

 

6. Үй тапсырмасы: а) Пит Дадлидің «Lesson study: теориясы мен қолдану тәсілдері» атты әдістемелік құралын оқу. ә) Кітаптан түйген ойды қысқаша тұжырым ретінде жазу. б) Сабақты зерттеу тәсілі қандай қадамдардан тұратынын зерделеу.

 

7. 1 күн бойынша рефлексия. «Инсерт әдісі» (тыңдаушыларға үлестірмелі қағаз таратылады) 

 

      +    -----------

  • -----------

?     -----------

10 мин

 

10мин

 

 

 

 

30 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

20 мин

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

5 мин

Қосымша оқу

. Абдрахманова Ж., Биярова С., Зейнолдина Г. Lesson study: для желающих заниматься исследованием своего урока. Астана, 2015. 2. Байгаринова Ж. Исследование урока (Lesson study): от «А» до «Я». Астана, 2016. 3. Ғабдоллақызы Б. Lesson study: конференциядан кейінгі ойлар. Астана, 2015. 4. Пит Дадли. Lesson study: теориясы мен қолдану тәсілдері. Астана, 2013. 5. Чичибу Т., Ду Тоит Л., Тулепбаева А. Lesson study бойынша мұғалімдерге арналған нұсқаулық

 

Просмотров: 313


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст