ЦИКЛОГРАММА
IV апта (25-29наурыз 2019 ж.)
«Айгөлек» шағын орталығы
Өтпелі тақыры «Салттар мен фольклор»
Тақырыпша «Нұр төккен, гүл көктем»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
Балаларды қабылдау
|
7.45-8.45 |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы. Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс. |
||||||||
Ата – аналармен әңгімелесу |
Аптаның бірінші күні қабылдау ережелері бойынша ата-аналармен пікірлесу.Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта –балабақша туралы ,ондағы тәрбиелеу мен оқыту жайлы әңгімелесу . Балалардың демалыс күндерін қалай, қайда өткізгендері жайлы әңгімелесу. «Балаларды өздерінің достарымен ойын барысында тату ойнау керектігі жөнінде» әңгімелесу Өзін – өзі күтуге және жақындарына көмек беруге үйрету тақырыптары бойынша сөйлесу, пікірлесу . |
|||||||||
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. ) |
|
|
|
|
|
|||||
Таңертеңгі жаттығу |
8.40-8.45 |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау. Қазақстан Республикасының мемлекеттік Әнұранын айту |
||||||||
Таңғы ас |
8.45-9.15 |
Тамақ ішу, үстелде отыру мәдениетін қалыптастыру. |
||||||||
Ойын, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындалу |
9.15-9.30 |
|
|
|
|
|
||||
Ұйымдастырылған оқу қызметтері |
9.30-10.45 |
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Көктемде» Мақсаты:Тілде сөйлемдердің әртүрлі түрлерін, қосымшаларды қолданады. Жеке тәжірибесінен суреттің мазмұны бойынша шағын әңгімелер құрастырады. Дид-қ ойын: «Бұл қай кезде болады?» Музыка Тақырыбы: «Шуақты көктем» Мақсаты: Көктем мезгілінің табиғатын музыкада өрнек-теу арқылы эмоциялық сезімдерун қалыптастыру. Әуенді ырғақты қимыл: «Көңілді жаңбыр» Музыка тыңдау: «Көктем вальсі» Е.Брусиловский (Б.Төлегенова репертуар-н) Ән айту: «Ару көктем» Ф.Дайырханов Ойын ойнау: «Мен күйшімін» ойыны Сурет салу Тақырыбы: «Ағаштар бүршік жарғанда» Мақсаты: Ағаштарды олардың ерекшеліктерін ескере отырып, сюжетті сурет салу дағдыларын қалыптастыру. Дид-қ ойын: «Көктем көрінісі»
|
Драма Тақырыбы: «Ару қыздар өнері» Мақсаты: Өзінің қимылын серіктесінің қимылымен үйлестіреді: сахнада бағдарлайды, қыздарға тән (қарапайым, әдемі) мінез-құлық ерекшелігін талқылау.Әдеби кейіпкерлерді дене пластикасы, ым, дауыс мимикасы арқылы құру. Дид-қ ойын: «Мінездеме суреті» ҚМҰҚ Тақырыбы: «Көктемгі саябақ» (кеңістікті бағдарлау) Мақсаты: Өзінің дене бөліктерінің орналасуын бағдарлау дағдыларын бекіту, өзіне тікелей жақын кеңістік бағыттарын анықтау. Дид-қ ойын: «Қанша болды, қанша қалды?» Дене шынықтыру Негізгі қимылдар: 1.Допты басынан асыра лақтыру және оны қағып алу.Бір-бірінен қашық қойылған үрленген 5-6доп арқылы кезекпен, қолдың түрлі қалпымен аттап өту.Түрлі жағдайда тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын: «Гүлдерді жинаймыз»
|
Экология
Тақырыбы: «Көктем мезгілі» Мақсаты: Көктем мезгілінде адамдардың іс-әрекетіне зейіндерін аудару дағдыларын дамыту. Табиғатта өзін-өзі ұстау қарапайым ережесін үйрету Дид-қ ойын: «Көктем көрінісі» Допты басынан асыра лақтыру және оны қағып алу. Түрлі жағдайда тепе-теңдікті сақтап жүру. Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу. Қимылды ойын: «Күн, жаңбыр, жел»
|
Жаратылыстану Тақырыбы: «Далада не өседі?» Мақсаты: Көктем мезгіліндегі өсімдіктердің тіршілігі, шөптесін өсімдіктер ( 4-5 түрін), жидектер, саңырауқұлақтар туарлы білімдерін қалыптастыру. Диқ ойын: «Дала гүлдерін білесің бе Орыс тілі
Тема: «Наурыз» Цель: Умение отвечать на короткие вопросы простыми предложениями. Продолжать обогащать словарь детей лексическим материалом по теме, учить рассматривать иллюстрации, слушать текст и отвечать на вопросы полным предложением. Дид-я игра: «Встречаем Наурыз» |
Аппликация Тақырыбы: «Ағаштар бүршік жарды» Мақсаты: Ұсақ элементтерді ересектердің көмегімен желімдеу, алдымен қағаз бетінде заттың бейнелерін құрастырып, содан кейін оны желімдеу. Дид-қ ойын: «Көктем көрінісі» .Допты басынан асыра лақтыру және оны қағып алу. Бір-бірінен қашық қойылған үрленген 5-6доп арқылы кезекпен, қолдың түрлі қалпымен аттап өту.20-25см биіктіктен секіру. Қимылды ойын: «Көктемгі бәйшешектер»
Қазақтың ұлттық ойындар мерекесі: «Көкпар»
|
||||
Серуенге дайындық |
10.45-11.00 |
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. |
||||||||
Серуендеу |
11.00-11.30 |
|
|
|
|
|
||||
Серуеннен оралу |
11.30-11.55 |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау |
||||||||
Түскі ас |
11.55-12.25 |
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау. |
||||||||
Ойындар, дербес әрекет
|
12.25-12.40 |
|
|
|
|
|
||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
12.40-13.00 |
Жеке баламен жұмыс: Мақсаты: |
Психологтың жұмысы:
|
Музыка жетекшісінің жұмысы:
|
Вариативтік компонент Ертегілер елінде |
Вариативтік компонент Шебер қолдар |
||||
Тыныш ойындар |
13.00-13.30 |
Балалардың қалаулары бойынша ойындар ойнату, теледидардан қазақ ертегілерін, мутфильмдерін көрсету. Дидактикалық ойын: «» Мақсаты: Сөйлемнің түрлерін қолдана білуге үйрету. |
||||||||
Балаларды үйге қайтару |
13.30-14.00 |
|
|
|
|
|