ЦИКЛОГРАММА
IV апта (25-29наурыз 2019 ж.)
«Айгөлек» шағын орталығы
Өтпелі тақыры «Салттар мен фольклор»
Тақырыпша «Нұр төккен, гүл көктем»
| 
			 Күн тәртібі  | 
			
			 Уақыты  | 
			
			 Дүйсенбі  | 
			
			 Сейсенбі  | 
			
			 Сәрсенбі  | 
			
			 Бейсенбі  | 
			
			 Жұма  | 
		||||
| 
			 Балаларды қабылдау 
  | 
			
			 7.45-8.45  | 
			
			 Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы. Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.  | 
		||||||||
| 
			 
 Ата – аналармен әңгімелесу  | 
			
			 Аптаның бірінші күні қабылдау ережелері бойынша ата-аналармен пікірлесу.Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта –балабақша туралы ,ондағы тәрбиелеу мен оқыту жайлы әңгімелесу . Балалардың демалыс күндерін қалай, қайда өткізгендері жайлы әңгімелесу. «Балаларды өздерінің достарымен ойын барысында тату ойнау керектігі жөнінде» әңгімелесу Өзін – өзі күтуге және жақындарына көмек беруге үйрету тақырыптары бойынша сөйлесу, пікірлесу .  | 
		|||||||||
| 
			 Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. )  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		|||||
| 
			 Таңертеңгі жаттығу  | 
			
			 8.40-8.45  | 
			
			 Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау. Қазақстан Республикасының мемлекеттік Әнұранын айту  | 
		||||||||
| 
			 Таңғы ас  | 
			
			 8.45-9.15  | 
			
			 Тамақ ішу, үстелде отыру мәдениетін қалыптастыру.  | 
		||||||||
| 
			 Ойын, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындалу  | 
			
			 9.15-9.30  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
 
  | 
			
			 
  | 
		||||
| 
			 Ұйымдастырылған оқу қызметтері  | 
			
			 9.30-10.45  | 
			
			 Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Көктемде» Мақсаты:Тілде сөйлемдердің әртүрлі түрлерін, қосымшаларды қолданады. Жеке тәжірибесінен суреттің мазмұны бойынша шағын әңгімелер құрастырады. Дид-қ ойын: «Бұл қай кезде болады?» Музыка Тақырыбы: «Шуақты көктем» Мақсаты: Көктем мезгілінің табиғатын музыкада өрнек-теу арқылы эмоциялық сезімдерун қалыптастыру. Әуенді ырғақты қимыл: «Көңілді жаңбыр» Музыка тыңдау: «Көктем вальсі» Е.Брусиловский (Б.Төлегенова репертуар-н) Ән айту: «Ару көктем» Ф.Дайырханов Ойын ойнау: «Мен күйшімін» ойыны Сурет салу Тақырыбы: «Ағаштар бүршік жарғанда» Мақсаты: Ағаштарды олардың ерекшеліктерін ескере отырып, сюжетті сурет салу дағдыларын қалыптастыру. Дид-қ ойын: «Көктем көрінісі» 
  | 
			
			 
 Драма Тақырыбы: «Ару қыздар өнері» Мақсаты: Өзінің қимылын серіктесінің қимылымен үйлестіреді: сахнада бағдарлайды, қыздарға тән (қарапайым, әдемі) мінез-құлық ерекшелігін талқылау.Әдеби кейіпкерлерді дене пластикасы, ым, дауыс мимикасы арқылы құру. Дид-қ ойын: «Мінездеме суреті» ҚМҰҚ Тақырыбы: «Көктемгі саябақ» (кеңістікті бағдарлау) Мақсаты: Өзінің дене бөліктерінің орналасуын бағдарлау дағдыларын бекіту, өзіне тікелей жақын кеңістік бағыттарын анықтау. Дид-қ ойын: «Қанша болды, қанша қалды?» Дене шынықтыру Негізгі қимылдар: 1.Допты басынан асыра лақтыру және оны қағып алу.Бір-бірінен қашық қойылған үрленген 5-6доп арқылы кезекпен, қолдың түрлі қалпымен аттап өту.Түрлі жағдайда тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын: «Гүлдерді жинаймыз» 
  | 
			
			 Экология 
 Тақырыбы: «Көктем мезгілі» Мақсаты: Көктем мезгілінде адамдардың іс-әрекетіне зейіндерін аудару дағдыларын дамыту. Табиғатта өзін-өзі ұстау қарапайым ережесін үйрету Дид-қ ойын: «Көктем көрінісі» Допты басынан асыра лақтыру және оны қағып алу. Түрлі жағдайда тепе-теңдікті сақтап жүру. Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу. Қимылды ойын: «Күн, жаңбыр, жел» 
 
  | 
			
			 Жаратылыстану Тақырыбы: «Далада не өседі?» Мақсаты: Көктем мезгіліндегі өсімдіктердің тіршілігі, шөптесін өсімдіктер ( 4-5 түрін), жидектер, саңырауқұлақтар туарлы білімдерін қалыптастыру. Диқ ойын: «Дала гүлдерін білесің бе Орыс тілі 
 Тема: «Наурыз» Цель: Умение отвечать на короткие вопросы простыми предложениями. Продолжать обогащать словарь детей лексическим материалом по теме, учить рассматривать иллюстрации, слушать текст и отвечать на вопросы полным предложением. Дид-я игра: «Встречаем Наурыз»  | 
			
			 Аппликация Тақырыбы: «Ағаштар бүршік жарды» Мақсаты: Ұсақ элементтерді ересектердің көмегімен желімдеу, алдымен қағаз бетінде заттың бейнелерін құрастырып, содан кейін оны желімдеу. Дид-қ ойын: «Көктем көрінісі» .Допты басынан асыра лақтыру және оны қағып алу. Бір-бірінен қашық қойылған үрленген 5-6доп арқылы кезекпен, қолдың түрлі қалпымен аттап өту.20-25см биіктіктен секіру. Қимылды ойын: «Көктемгі бәйшешектер» 
 Қазақтың ұлттық ойындар мерекесі: «Көкпар» 
  | 
		||||
| 
			 Серуенге дайындық  | 
			
			 10.45-11.00  | 
			
			 Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау.  | 
		||||||||
| 
			 Серуендеу  | 
			
			 11.00-11.30  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		||||
| 
			 Серуеннен оралу  | 
			
			 11.30-11.55  | 
			
			 Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау  | 
		||||||||
| 
			 Түскі ас  | 
			
			 11.55-12.25  | 
			
			 Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау.  | 
		||||||||
| 
			 Ойындар, дербес әрекет 
 
  | 
			
			 12.25-12.40  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		||||
| 
			 Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс  | 
			
			 12.40-13.00  | 
			
			 Жеке баламен жұмыс: Мақсаты:  | 
			
			 Психологтың жұмысы: 
  | 
			
			 Музыка жетекшісінің жұмысы: 
  | 
			
			 Вариативтік компонент Ертегілер елінде  | 
			
			 Вариативтік компонент Шебер қолдар  | 
		||||
| 
			 Тыныш ойындар  | 
			
			 13.00-13.30  | 
			
			 Балалардың қалаулары бойынша ойындар ойнату, теледидардан қазақ ертегілерін, мутфильмдерін көрсету. Дидактикалық ойын: «» Мақсаты: Сөйлемнің түрлерін қолдана білуге үйрету.  | 
		||||||||
| 
			 Балаларды үйге қайтару  | 
			
			 13.30-14.00  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		||||