"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Ортағаш ауылының орта негізгі мектебі" коммуналдық мемлекеттік  мекемесі
Коммунальное государственное учреждение  "Основная средняя  школа села Ортагаш отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Повторение сложения и вычитания обыкновенных дробей смешанный чисел

09.02.2017

Сынып- 5

Сабақ  №9

Пән: математика

Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді, аралас

сандарды қосу және азайтуды қайталау Оқыту мен тәрбиелеудің

міндеттері:

Білімдік- Оқушылар жай бөлшектерді, аралас сандарды қосу,

азайту бойынша білімдерін жүйелейді, білім олқылықтарын жояды,  есептер шығаруға қажетті біліктілік пен

бейімділіктерін қалыптастырады;

Дамытушылық- білімдерін есептер шығаруға қолдануға

бейімделеді; байқампаздығын дамытады; математикалық тілде сөйлеу қорын

дамытады; қорытынды жасауға бейімделеді; натурал сандарға амалдар қолданып

ауызша есептеуге үйренеді; Бақылау жұмысына дайындық жүргізеді.

Тәрбиелік-өз бетінше жұмыс істеуге бейімделуді жалғастырады;

пәнге деген қызығушылықтарын арттырады; ұқыптылыққа бейімделеді;

Сабақ түрі: 

қайталау сабақ

Құрал-жабдықтар, көрнекті

құралдар:

Сабақ оқытуда қолданылатын ұйымдастыру әдістері:  СТО

стратегиялары, есептер шығару

 

 

Сабақ барысы:

Ұйымдастыру    

Сабақтың

мақсатын, жүру барысын айту , жұмыстық көңіл күй

қалыптастыру__;_______________________________________________________________

(Үй тобында 2 адамнан болу керек, 

1,2   деп нөмірлеймін.)

І. Қызығушылықты ояту

Тапсырма: Көбейту кестесін қолданып, сандарға

сәйкес әріптерді тауып, жаз. Табылған сөзді оқы.

 

42

48

36

56

28

32

 

49

35

54

45

40

24

 

 

*

4

5

6

7

8

6

р

ь

а

а

р

7

а

а

с

с

л

8

с

а

к

з

ю

9

а

д

н

а

Б

 

Жауабы: аралас сандар

 

 

1.                 

Нұсқалар бойынша өздік жұмыс кестелері. Бұл

кестелерде төрт сөз жасырылған. Амалдарды дәптерлеріңде  орындап жауаптарын кестеден тап.

 

Тапсырма

нөмірі

р

о

е

М

1

10

8

5

9

2

2

4

3

5

3

3

2

4

 

 

5

4

2

1

1

Нұсқа  1.

 1). 7+2                

    

2). 3+1

3). 5-2

4). 2-

 

 

 

Нұсқа  2.

Тапсырма

нөмірі

ы

б

а

к

Р

1

19

21

20

22

20

2

10

11

9

9

10

3

5

6

6

7

5

4

1

1

1

2

5

7

8

8

7

6

 

1).12+8  

 2). 3+6 

3). 11-5

4).7-5   

 

 

 

 

Тапсырма

нөмірі

р

а

т

к

и

С

1

2

1

1

14

2

4

5

5

5

6

5

3

1

1

2

2

4

1

2

1

5

5

6

7

7

7

6

6

8

7

9

10

9

8

 5). 6-3+5

 

 

 

Нұсқа 3.

 

1). 9+4    

 2). 3+1    

 3). 4-2

4). 9-8    

  5).6+(5-4)  

 6). 5-2+6,7

 

 

Нұсқа 4          

 

1)      

3+5;           

2)      

 6+9;

3)      

 8-4;

4)      

7-3;

5)      

 3-2;

6)      

 6+4-3,6

 

 

ЕСЕП 1. Бірінші күні балықшы

шал   кг балық ұстады, бұл екінші күнгіден  кг кем. 

Шал екі күнде қанша кг  балық

аулады?

 

Жауабы: 13,1 кг.

 

2.                 

Теңдеуді шеш:

 

 

 

                                                                                                 

 

  Ж:                   Ж:                             Ж:                     

Тез

орындаған оқушы тақтада орындайды.

Қосымша

теңдеуді шеш:

 

а)        (Ж. х=3)

б)     (Ж. y=)

 

 

Жұмысты қорытындыау

Бағалау

Үйге: бақылау жұмысына дайындық;

 

 

Просмотров: 176

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст